I'm back

Hej alla glada vackra människor.
Jag har varit på skolresa så har inte blivit av att jag har bloggat.
Allt känna rätt så åt helvete just nu.
Inga pengar = inget gymkort för tillfället
Ingen skolmotivation = hur mkt som helst som måste göras
Massor att göra = får panik och gör ingenting
Jag försöker äta bra i alla fall. Ingen motivation där heller egentligen men letar bland thinspo och fitspo bloggar för att återfinna den.
Som sagt, allt känns lite åt helvete just nu och mest av allt skulle jag vilja hoppa av skolan och ta ett jobb någonstans och bara få vara.
Men men. Nu får jag istället ta tag i mitt liv.
Bästa frukosten idag i alla fall: ny sorts hönökakaliknande med fetaost (den i tetra förpackning) som man brer på som mjukost typ. Sen skinka och massa paprika.
Skinkan kan skippas. Brödet också. Godast är kombinationen (just den) fetaosten + paprika.
Ha en underbar vårdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0